تست کرونا برای پرواز

جهت انجام تست کرونا برای پرواز فرم زیر را پر نمایید. متخصصین ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند

تاریخ تولد
انتخاب شیوه پرداخت (هزینه تست 350 هزارتومان )(ضروری)
تست کرونا برای پرواز

انجام تست کرونا برای پرواز در منزل به سریع ترین روش ممکن از طریق هایپر آزما امکان پذیر است . انجام تست کرونا برای پرواز امریست ضروری و برای سفرهای خارجی و گاها داخلی نیاز است که برگه ی انجام تست کرونا را همراه داشته باشید .
هایپر آزما این امکان را فراهم آورده است که با چند کلیک و پر کردن فرم بالا در اسرع وقت اقدام به انجام این آزمایش در منزل خود کنید و همچنین خیلی سریع پاسخ این آزمایش را دریافت نمایید (کوتاه ترین زمان پاسخگویی)

تست پی سی آر برای پرواز

نکته مهم در این خصوص این است که تست پی سی آر برای پرواز در یک دوره ی خاص اعتبار دارد مثلا در برخی کشور ها 96 ساعت و در برخی کشور ها 72 ساعت و بعد از گذشت این زمان از انجام تست پی سی آر باید مجددا تست PCR انجام پذیرد.
پس دقت داشته باشین که در هنگام ثبت درخواست خود به ساعت پرواز و روز پرواز خود دقت نمایید تا از بروز مشکل جلوگیری گردد .

هایپر آزما پلتفرم انجام خدمات پزشکی و آزمایشگاهی در منزل افتخار دارد که با سریع ترین پاسخگویی و مجرب ترین کادر پزشکی این امر مهم را با کیفیت و با سرعت بالا و همچنین قیمت بسیار مناسب برای شما عزیزان در منزل شما انجام دهد . کافیست از طریق فرم تست کرونا برای پرواز اقدام به ثبت درخواست خود نمایید .

آزمایش کرونا در روز تعطیل

جای هیچ نگرانی نیست حتی در روز های تعطیل نیز میتوانید به راحتی با هایپر آزما آزمایش کرونا در منزل را انجام دهید ما هفت روز هفته و بیست و چهار ساعته در خدمت شما عزیزان هستیم .

جهت مشاهده مطالب آموزشی بیشتر به صفحه ما در اینستاگرام به آیدی hyperazmayesh مراجعه نمایید