تست کرونا در منزل

جهت انجام تست کرونا در منزل فرم زیر را پر نمایید. متخصصین ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند

( فعلا فقط در تهران )

تاریخ تولد
شیوه پرداخت (هزینه تست : 280 هزار تومان)(ضروری)

پلت فرم هایپر آزما امکان انجام تست کرونا در منزل  را برای شما عزیران فراهم آورده است . با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت پیشگیری و تسریع در درمان کرونا این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده ایم که بتوایند با استفاده از پلتفرم هایپر آزما درخواست تست کرونا در منزل را همراه با ارائه سویه انجام دهید . 

آزمایش کرونا در منزل

ثبت درخواست جهت آزمایش کرونا در منزل به صورت آنلاین صورت میپذیرد و مشاورین و متخصصین ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و هماهنگی های لازم در رابطه با تست را انجام میدهند .

جواب دهی به تست کرونا در منزل بسیار سریع بوده و به صورت آنلاین شما را از نتیجه ی آزمایش آگاه میسازیم و نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت جواب آزمایش نیست.

تست کرونا در منزل
تست کرونا در منزل

علائم کرونا

تاکنون از علائم کرونا موارد زیادی گزارش شده است اما برخی از علائم عمومی که اغلب افراد به آن دچار میشوند عواملی همچون تب و لرز احساس کوفتگی و درد در بدن سرفه های خشک و درد در ناحیه گلو را میتوان ذکر کرد. همچنین برخی از علائم مانند اسهال و آبریزش بینی و از دست دادن بویایی و چشایی نیز میتواند از علائم ابتلا به بیماری کرونا باشد

بهتر است بعد از مشاهده همچنین علائمی در خود و یا اطرافیان سریعا اقدام به انجام تست کرونا نمایید.

جهت مشاهده مطالب بیشتر آموزش در صفحه اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید 

تست کرونا در محل کار

با توجه به بازگشایی مجدد ادارات و شرکت ها هم اکنون آزمایش کرونا در محل کار به یکی از اساسی ترین و مهم ترین نیاز های هر شرکت و اداره تبدیل شده و با توجه به این که مراجعه به مراکز درمانی خود میتواند عامل ابتلا به کرونا باشد در پلتفرم هایپر آزما آزمایش کرونا در محل کار شما انجام می پذیرد .

کافیست در بخش مشخصات آدرس شرکت یا اداره و در قسمت شماره تماس شماره همراه خود را بگذارید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم .

تست PCR و آنتی بادی در منزل

تست PCR و آنتی بادی در منزل را بدون معطلی و با سرعت بالا و بدون دردسر میتوانید انجام دهید . 

فقط موارد زیر را باید قبل از تست در نظر داشت : 

  1. از مصرف هرگونه دخانیات از قبیل سیگار و قلیان قبل از انجام تست پی سی آر خودداری نمایید.
  2. از جویدن آدامس خودداری نمایید 
  3. از خوردن قهوه و چای قبل از تست بپرهیزید چون میتواند باعث آلودگی نمونه شود .
  4. همچنین از زدن مسواک و استفاده از نخ دندان و دهانشویه خودداری نمایید .

قیمت تست کرونا در منزل

قیمت تست کرونا در منزل در حال حاضر 280 هزار تومان می باشد که توسط کادر مجرب هایپر آزما انجام میپذیرد . همیشه سعی شده تا مناسب ترین قیمت ارائه خدمات را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم و مفتخریم که با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تست کرونا در منزل را انجام میدهیم.

تست کرونا در منزل

تست کرونا امیکرون

تست کرونا امیکرون هم مانند سویه های قبلی امکان پذیر است که از طریق آزمایش خون و هم چنین با استفاده از تست پی سی آر قابل انجام است تمامی مراحل تست کرونا اومیکرون توسط کادر مجرب هایپر آزما در منزل شما صورت میپذیرد و در اسرع وقت دقیق ترین نتیجه را خدمت شما ارائه میدهیم کافیست از طریق فرم بالا اقدام نمایید.

تست آنلاین امیکرون

جهت درخواست تست آنلاین اومیکرون پس از ثبت درخواست و اعزام نمونه گیر به محل و یا منزل شما پاسخگویی به صورت آنلاین خواهد بود و نتیجه ی آزمایش شما برای شما ارسال خواهد شد همچنین نتیجه در وب سایت ما برای شما همیشه در حساب کاربریتان قابل دسترس خواهد بود و نیازی به مراجعه حضوری جهت دریافت جواب آزمایش نمیباشد 

انجام تست کرونا در منزل تهران

انجام تست کرونا در منزل تهران خدمتیست که هایپر آزما ارائه میدهد تمامی افرادی که در استان تهران هستند میتوانند با پر کردن فرم درخواست این خدمت را دریافت نمایند در حال حاضر بیش از 20 نمونه گیر مجرب با مجموعه هایپر آزما همکاری داشته و در سریع ترین زمان ممکن بدون حضور در مراکز آزمایشگاهی میتوانید اقدام به آزمایش کرونا نمایید. پسرعت و دقت در پاسخگویی افتخار ماست .

کرونا چیست؟

ویروس های کرونا اولین بار در اواسط دهه 1960 شناسایی شدند. نام “کروناویروس” به ظاهر ویروس کرونا در زیر میکروسکوپ اشاره دارد که یادآور یک تاج یا تاج گل (لاتین corona = تاج گل، تاج) است. برخی از سرماخوردگی‌های رایج در انسان‌ها توسط ویروس‌های کرونا ایجاد می‌شود.

 

کروناویروس جدید به این دلیل نامیده می‌شود که ویروس جدیدی از خانواده ویروس‌های کروناویروس است که اولین بار در دسامبر ۲۰۱۹ شناسایی شد. از 11 فوریه 2020، این ویروس که به طور موقت 2019-nCoV نامگذاری شد.

 

بیماری ناشی از COVID-19 (بیماری ویروس کرونا 2019) نامیده می شود. ویروس کرونا می تواند انسان یا حیوانات را آلوده کند. در برخی موارد، کروناویروس‌هایی که قبلاً فقط حیوانات آلوده شده بودند، می‌توانند به انسان سرایت کنند، در بدن انسان پخش می‌شوند و همچنین منجر به بیماری‌های جدی می‌شوند

منشا ویروس کرونا

پزشکان بر این عقیده اند که منشا ویروس کرونا  خفاش های آسیایی هستند . در حال حاضر دو نظریه در مورد منشا ویروس کرونا وجود دارد:

نظریه اول فرض می‌کند که ویروس به طور طبیعی منشأ گرفته و از حیوانات به انسان منتقل شده است.

 نظریه دوم و بحث برانگیزتر این است که این بیماری از آزمایشگاهی که در حال تحقیق در مورد کرونا ویروس ها بود فرار کرد. در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر منشأ ویروس در آزمایشگاه وجود ندارد و همچنین منبع حیوانی که ویروس از آن به انسان منتقل شده است، شناسایی نشده است. مشخص نیست که آیا این ویروس مستقیماً از یک خفاش به انسان منتقل شده است یا یک گونه حیوانی دیگر ویروس را از خفاش به انسان منتقل کرده است.

بر اساس دانش کنونی، اولین افراد در بازار غذاهای دریایی در شهر ووهان چین آلوده شدند، جایی که حیوانات وحشی یا اعضای دیگر حیوانات و خزندگان نیز عرضه می‌شد. اولین عفونت در دسامبر 2019 مشخص شد.

عوارض کرونا

عوارض کرونا مدل های مختلفی دارد همچنین پیامدهای درازمدت بیماری کووید-19 به عنوان یک پدیده یکنواخت تلقی نمی شود، اما تصاویر بالینی متفاوتی توصیف می شود که می تواند هم در زمان های مختلف و هم در یک زمان به اشکال مختلف رخ دهد.

تاکنون علائم طولانی مدت زیر بیشتر گزارش شده است: علائم پاتولوژیک خستگی (خستگی)، مشکل در تمرکز، مشکلات حافظه، سردرد، مشکلات تنفسی، اختلالات بویایی و چشایی و همچنین ضعف عضلانی و درد مفاصل. علائم غیرمعمول مانند استفراغ ناگهانی و سرگیجه شدید نیز گزارش شده است. تاکنون اطلاعات کمی در مورد سیر بالینی COVID-19 پس از دوره های بسیار خفیف بیماری یا عفونت های بدون علامت وجود دارد.

 داده های قابل اعتماد و معرف در مورد نسبت بیماران با عواقب طولانی مدت هنوز در دسترس نیست. انجمن آلمانی پنومولوژی و طب تنفسی (DGP) تخمین می زند که 10 تا 15 درصد از همه مبتلایان ممکن است مجبور باشند با پیامدهای طولانی مدت این نوع دست و پنجه نرم کنند. عوامل خطر اصلی برای پیامدهای طولانی مدت سن بالاتر، شاخص توده بدنی (BMI) بالاتر و زن بودن است. حتی با دوره های شدید، خطر عواقب طولانی مدت بیشتر است.