طرز تهیه کپسول زردچوبه برای کبد چرب ✅

طرز تهیه کپسول زردچوبه برای کبد چرب

فهرست مطالب

در این مقاله به نحوه ساخت کپسول زردچوبه برای کبد چرب و همچنین فواید و مضررات آن میپردازیم . زردچوبه یکی از مواد بسیار مفید برای درمان کبد چرب میباشد ولی مصرف آن به تنهایی زیاد خوشایند نیست و طعم تندی دارد به همین دلیل راهکاری وجود دارد که افراد مبتلا به کبد چرب بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند .

کپسول زردچوبه ایده ای خلاقانه برای مصرف زردچوبه میباشد که در ادامه به طریقه درست کردن آن میپردازیم .

ابتدا پودر زردچوبه تازه تهیه کنید و آن را داخل کپسول های آماده بریزید کپسول خالی را میتوانید از عطاری ها و همچنین فروشگاه های آنلاین تهیه کنید و به سادگی یافت میشود .

پودر زردچوبه تازه را داخل کپسول بریزید و کپسول را ببندید .به همین سادگی کپسول زردچوبه شما آماده است. گفتنیست توصیه شده برای افزودن به فواید آن میتوان مقداری پودر زنجبیل نیز به آن اضافه کرد تا خاصیت چربی سوزی آن افزایش یابد .

بهترین زمان مصرف کپسول زردچوبه

بهترین زمان مصرف کپسول زردچوبه زمان ناشتا میباشد یا میتوانید این کپسول را به همراه غذا میل کنید روزانه یک عدد کپسول مقدار مناسبی برای مصرف این کپسول میباشد .

طرز تهیه کپسول زردچوبه برای کبد چرب

طرز تهیه کپسول زردچوبه برای کبد چرب

فواید کپسول زردچوبه

کپسول زردچوبه یکی از قویترین و موثر ترین راه های پاکسازی کبدچرب است . زردچوبه با خاصیت بی شماری که دارد بیش از یک قرن است که به قاتل کبدچرب معروف شده است . البته باید توجه داشته باشین که برای تاثیر بیشتر محصول اورگانیک این ماده پرخاصیت را تهیه نمایید.

مضررات کپسول زردچوبه

باید توجه داشت با وجود فواید بسیار زیاد زردچوبه ، مضرراتی هم دارد و باید به آن ها توجه داشت . مصرف بی رویه این کپسول میتواند باعث مشکلات گوارشی و التهاب و رفلاکس معده گردد . به همین دلیل توصیه میشود حتما در مصرف این دارو آب زیاد میل نمایید و در مصرف آن زیاده روی نکنید .

 

جهت انجام آزمایش کبد چرب در منزل کلیک کنید

 

طرز تهیه قرص زردچوبه

قرص زرد چوبه به روش خانگی نیز یکی از روش های موثر برای درمان کبد چرب به شمار میرود نحوه ساخت آن بسیار ساده است کافیست مقداری زرد چوبه را با عسل ترکیب نمایید و یه صورت خمیری شکل که درامد به صورت گلوله های کوچک درست کنید و بگذارید تا نسبتا خشک و سفت شود

طرز تهیه قرص زردچوبه برای کبد چرب

طرز تهیه قرص زردچوبه برای کبد چرب

ازین قرص خانگی برای درمان کبد چرب میتوانید در روز دو عدد استفاده نمایید همراه با وعده های اصلی غذایی میل نمایید .

مصرف آب زیاد برای خورد این قرص فراموش نشود.

قرص های شرکتی نیز وجود دارد ولی شما خیلی راحت میتوانید در منزل نیز این قرص زردچوبه را تهیه و میل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات خواندنی

Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.
× سوالی دارید ؟!