درمان کبد چرب فوری در منزل

درمان کبد چرب

فهرست مطالب

در این مقاله به صورت جامع به روش های درمان کبد چرب به شکل فوری و در منزل میپردازیم. امیدواریم از روش های گفته شده نهایت استفاده را ببرید.

در زندگی امروزه به علت مصرف افراطی افراد جامعه از غذاهای چرب و فست فودی و همچنین عادات بد غذایی این بیماری افراد زیادی را درگیر خود میکند و اگر جدی گرفته نشود خسارت زیان باری برای شخص بار می آورد و حتی میتواند کشنده باشد . خیلی از افراد حتی لاغر نیز به علت آداب بد غذایی به این بیماری دچار میشوند.

اما جای نگرانی نیست و میتوان با رعایت دستور العمل هایی که در ادامه بیان میشود به درمان کبد چرب پرداخت و خود را از شر این بیماری خلاص نمایید.

برای انجام آزمایش کبد چرب در منزل بدون مراجعه حضوری کلیک کنید 

درمان کبد چرب با زرد چوبه

یکی از درمان های مهم و اصلی درمان این بیماری ماده زرد چوبه میباشد که در مقاله ی درمان کبد چرب با زرد چوبه در همین وب سایت به طور کامل توضیح داده شد پیشنهاد میشود که حتما مطالعه نمایید همچنین بیان شد که میتوانید از کپسول برای راحت تر مصرف کردن این ماده استفاده کنین .

به این شکل که کپسول خالی از عطاری ها تهیه نمایید و آن را با زرد چوبه پر کنید و با مصرف آن به سلامت کبد خود کمک نمایید .

 

درمان کبد چرب با خاکشیر

یکی دیگیر از راه کار های درمان کبد چرب به شکل فوری مصرف خاکشیر است خاکشیر یک ماده سم زدا میباشد که سموم داخل کبد را دفع میکند بهتر است به صورت ناشتا مقداری خاکشیر را داخل آب خیس کنید سپس یک لیوان از آن صبح به صبح مصرف نمایید .

 

درمان کبد چرب با سیر و لیمو

یکی از راه های درمان فوری کبد چرب در منزل معجون سیر و لیمو است که توضیحات کامل آن در سایت ما موجود میباشد پیشنهاد میکنم این مقاله را مشاهده نمایید .

 

درمان کبد چرب با آب زرشک

درمان کبد چرب با زرشک

زرشک از ماده های بسیار مفید برای پاکسازی کبد است این ماده ترش مزه خون را نیز تسویه میکند و باعث از بین رفتن چربی کبد و در نتیجه درمان آن میشود. این گیاه ارزشمند معمولا یافت میشود ولی بهتر است خودتان زرشک تازه بگیرید و آب آن را بگیرید و در روز یک فنجان بعد هر وعده غذایی مصرف نمایید .

درمان کبد چرب با طب سنتی

در طب سنتی با استفاده از مصرف عرقیجات گیاهی و دارویی کبد را پاکسازی مینمایند . برای مثال عرق کاسنی و شاتره بسیار موثر و تاثیر کذار هستند و باعث درمان کبد جرب به صورت فوری میشوند .

همچنین مصرف عرق خار مریم و دمنوش گل داوودی و مصرف چای سبز در درمان آن موثر است . البته باید توجه داشت که رژیم غذایی مناسب برای بد تر نشدن وضعیت کبد الزامی میباشد .

 

درمان کبد چرب با گریپ فروت

این میوه همچون آبی بر روی آتش است . بهتر است برای درمان کبد چرب با گریپ فروت از آب این میوه گران بها استفاده نمایید تا تاثیر آن را ببینید .آنزیم های کبدی توسط این میوه تحریک میشوند و با سرعت کبد پاکسازی میشود.

 

درمان کبد چرب با عرق شوید

شوید یک گیاه موثر در پاکسازی کبد چرب است این گیاه خاصیت چربی زدایی فوق العاده ای دارد مصرف عرق آن میتواند کمک بسیار زیادی به درمان این بیماری نماید . ما همچنان بر این باوریم که این ماده موثر خواهد بود زمانی که تغذیه شما درست باشد و از استفاده  از غذاهای چرب و فست فود ها پرهیز نمایید .

 

درمان کبد چرب با عرق نعنا

گفتنیست که از نعنا به عنوان دوست کبد یاد میشود این ماده بسیار خوش عطر و طعم میتواند به معالجه کبدچرب کمک شایانی بکند. معمولا مصرف عرق نعنا و یا دمنوش نعنا برای پاکسازی کبد چرب بسیار خوب است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات خواندنی

Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.
× سوالی دارید ؟!