معجون لاغری فوری 15 فرمول دست ساز

معجون لاغری

فهرست مطالب

در این مقاله قصد داریم تا شما را با 15 معجون لاغری فوری دست ساز آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی با مصرف این ترکیبات متنوع وزن خود را کاهش دهید .

معجون لاغری به شما کمک میکند که بدون عمل های جراحی و همچنین رژیم های غذایی وزن خود را کم کنید به گونه ای که بازگشت نداشته باشد. معجون های لاغری ذکر شده در ادامه باعث بالا رفتن متابولیسم و سوخ و ساز بدن میشوند و به صورت کاملا طبیعی و بدون ضرر سرعت چربی سوزی را افزایش میدهند .

در ادامه به این 15 فرمول دست ساز لاغری اشاره خواهیم کرد.

 

برای انجام تست استعداد چاقی کلیک کنید

کرفس و لیمو برای لاغری

1- معجون لاغری کرفس و لیمو

به جرات میتوان گفت یکی از چربی سوز ترین ترکیبات موجود که شدیدا به لاغری کمک میکند همین معجون لاغری کرفس و لیمو است . از دیر باز از کرفس به عنوان ماده ای برای لاغری یاد شده است . مخصوصا اگر در کنار مصرف این نوشیدنی مفید ورزش هم بکنید تاثیر آن چند برابر خواهد شد.

میزان فیبر بالای کرفس و لیمو برای لاغری بسیار موثر است .همچنین کربوهیدرات بسیار پایینی دارد و بعد از خوردن آن احساس سیر شدن خواهید داشت.

طرز تهیه آب کرفس و لیمو

برای تهیه آب کرفس و لیمو کافیست مقداری کرفس را آبگیری کنید برای از بین بردن تلخی آب کرفس کافیست که برگ های آن را جدا کنید و فقط ساقه های آن را در آبلیموه گیری قرار دهید. عموما طعم تند و تلخ کرفس بخاطر برگ های آن است .

سپس برای یک لیتر آب کرفس میزان 1 یا 2 فنجان آب لیمو را به صورت طبیعی بگیرید و به آن اضافه کنید همچنین مقدار 2 عدد خیار را نیز در آبمیوه گیری انداخته و آب خیار را به معجونتان اضافه نمایید .

نکته مهم : از استفاده از آبلیمو های شرکتی جدا خود داری کنید و حتما از لیمو یا آب لیمو طبیعی استفاده کنید .

بهترین زمان مصرف آب کرفس و لیمو برای لاغری

بهترین زمان مصرف آب کرفس و لیمو بعد از ورزش میباشد که تاثیر دو چندانی دارد و باعث احساس سیری نیز میشود . همجنین میتوانید آن را به صورت ناشتا مصرف نمایید .

عسل و دارچین برای لاغری

2- عسل و دارچین برای لاغری

یکی دیگر از ترکیبات بشدت چربی سوز که باعث لاغری میشود ترکیب عسل و دارچین میباشد. اما باید در نظر داشته باشید که این نوشیدنی نباید زیاد مصرف شود مثلا هفته ای یک بار استفاده کنید . چون بشدت گرم است و میتواند عوارضی را به همراه داشته باشد .

این معجون را به اسم معجون پارادسیو هندی نیز میشناسند و گفته میشود این روش لاغری یکی از روش های سنتی و موثر در هند میباشد .

طرز تهیه عسل و دارچین برای لاغری

برای تهیه این دمنوش مقداری چوب دارچین را در قوری چای بریزید و صبر کنید که با چای دم بکشد . سپس چای دارچین به دست آمده را با مقدار یک قاشق چای خوری عسل ترکیب نمایید و نوش جان کنید .این نوشیدنی چربی سوزی را در بدن افزایش میدهد .

نکته : دارچین باعث زایمان زودرس میشود همچنین افرادی که در دوران قاعدگی به سر میبرند بهتر است ازین ترکیب استفاده نکنند تا پایان دوران قاعدگی

معجون سرکه سیب برای لاغری

3- معجون سرکه سیب برای لاغری

از خاصیت این معجون لاغری دست ساز هر چه بگوییم کم گفتیم سرکه سیب خاصیت فوق چربی سوز دارد و باعث کاهش وزن میشود. البته باید توجه داشت به علت اسیدی بودن سرکه سیب افرادی که دچار مشکل معده هستند کمی با احتیاط تر باید این نوشیدنی را مصرف نمایند

طرز تهیه معجون سرکه سیب

ابتدا یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را به یک لیوان آب گرم اضافه مینماییم سپس مقداری آب لیمو ترش نیز به آن اضافه میکنیم و مخلوط میکنیم .از مقداری برگ نعنا ی تازه هم میتوانیم در آن استفاده نماییم ولی ضروری نیست .

سپس به صورت ناشتا یک فنجان ازین ترکیب لاغری دست ساز استفاده میکنیم.

معجون نعناع زنجبیل برای لاغری

4- معجون نعناع زنجبیل برای لاغری

این ترکیب بسیار خوشمزه برای لاغری خیلی ساده درست میشود . میتوان آن را به صورت دمنوش درست کرد و میل نمود و یا به صورت سرد مصرف کرد زنجبیل خاصیت چربی سوزی فوقالعاده ای دارد و نعنا نیز گرم است گرمای این دو باهم باعث لاغری و کاهش وزن میشود به همین دلیل بهتر است که مقداری آبلیمو تازه به آن بیفزاییم تا طبع آن را کمی متعادل کند

طرز تهیه معجون نعناع زنجبیل برای لاغری

برای تهیه معجون نعناع زنجبیل مقداری زیشه زنجبیل را به همراه چند برگ نعناع تازه داخل قوری بریزید کمی آب روی آن بریزید و مانند چای دم کنید. پس از دم کشیدن موقع میل کردن مقداری لیمو به آن اضافه کنید . اگر طعم آن را دوست ندارید میتوانید مقدار یک قاشق چای خوری به آن عسل اضافه کنید .

معجون هندوانه و زغال اخته برای لاغری

5- معجون هندوانه و زغال اخته برای لاغری

پیش از این از خواص آنتی اکسیدان ها برای تقویت سیستم بدن در مقاله در آلودگی هوا چه بخوریم صحبت کردیم که پیشنهاد میکنم حتما درباره آن بخوانید. اما یکی دیگر از خاصیت آنتی اکسیدنها کمک به کاهش وزن است .

هندوانه و زغال اخته به علت دارا بودن میزان زیادی آنتی اکسیدان هم باعث احساس سیری میشوند و هم باعث افزایش سوخت و ساز بدن میشود .

طرز تهیه معجون هندوانه و زغال اخته

این معجون به صورت اسموتی نیز میتواند مصرف شود برای تهیه آن نصف یک هندوانه متوسط را با 2 فنجان زغال اخته در مخلوط کن میریزیم و با هم ترکیب میکنیم . روزی یک فنجان بعد از فعالیت بدنی مثل ورزش بخورید. برای تاثیر بیشتر میتوانید مقداری آبلیمو تازه نیز به آن اضافه کنید .

قهوه و لیمو

6- معجون لاغری قهوه و لیمو

معجون لاغری قهوه و لیمو نیز یکی از بهترین روش های لاغری میباشد قهوه به علت داشتن کافئین متابولسیم بدن را افزایش میدهد و از طرفی لیمو باعث سرعت بخشیدن به کاهش وزن میگردد . ترکیب این دو باهم معجزه میکند و شما میتوانید ان را نیم ساعت قبل از فعالیت بدنی مثل ورزش مصرف کنید تا شاهد افزایش سوخت و ساز بدن خود باشید

طرز تهیه معجون لاغری قهوه و لیمو

قهوه را در قهوه جوش دم کنید بعد مقداری آبلیمو ی تازه و طبیعی را به آن بیفزایید سپس میل نمایید . سوخت و ساز بدن شما 10 الی 15 برابر خواهد شد ئ این یک پینهاد فوق موثر برا کاهش وزن بدون درد سر میباشد .

ادامه مطلب بزودی …

آدرس اینستاگرام ما : hyperazmayesh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات خواندنی

Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.
× سوالی دارید ؟!