درمان فوری سردرد شدید در خانه 10 روش کاربردی و امتحان شده

درمان فوری سردرد

فهرست مطالب

در این مقاله به بررسی 10 روش کاربردی جهت درمان فورزی سردرد شدید در خانه میپردازیم . تمامی این روش های تسکین سر درد تست شده و کاملا کاربردی میباشد.

درمان فوری سردرد شدید با نمک

یکی از روش های تایید شده درمان سردرد استفاده از نمک می باشد که به صورت فوری باعث کاهش سردرد و تسکین درد آن میشود . اما روش آن به چه شکل است :

روش تهیه :

  • ابتدا یک لیوان آب که به دمای محیط رسیده را در لیوان بریزید (نه خیلی سرد نه خیلی گرم باشد )
  • سپس یک عدد لیمو ترش را به دو نیم کرده و آب لیمو را به لیوان آب مان اضافه مینماییم
  • سپس مقداری نمک (2 الی 3 قاشق چای خوری ) را اضافه نمایید

سپس این محلول را میل نمایید تاثیر آن خیلی سریع است و در عرض دو الی سه دقیقه باعث درمان فوری سردرد میشود .

درمان سردرد با آبلیمو

از خواص بیشمار آبلیمو در مقاله معجون سیر و لیمو برای کبد چرب گفته شد که پیشنهاد میکنم حتما آن را مطالعه نمایید . اما درمان سردرد با آبلیمو به دو روش انجام میشود روش اول همراه با نمک که بالاتر به آن پرداخته شد و روش دیگر ترکیب آن با عسل است.

روش تهیه :

ابتدا مقداری آب نسبتا گرم را در لیوان بریزد سپس یک قاشق غذا خوری عسل به آن اضافه نمایید و خوب هم بزنید تا کاملا یک دست شوند

سپس یک عدد لیمو ترش را از وسط نصف کرده آب آن را به محلولمان اضافه نمایید و هم بزنید و بعد از سه دقیقه یک سوم لیوان را مصرف نمایید  سپس 30 ثانیه صبر کرده و مجددا یک سوم دیگر از لیوان را مصرف نمایید و سپس یک دقیقه صبر کنید و یک سوم نهایی لیوان را بنوشید .

این روش برای درمان سردرد بشدت کاربردی و تاثیر گذار میباشد .

دمنوش زنجبیل برای سردرد

یکی از روش های موثر برای درمان سردرد شدید استفاده از دمنوش زنجبیل میباشد البته باید از مصرف بی رویه آن پرهیز کرد همچنین افرادی که دارای فشار خون بالا یا در دوران بارداری هستند باید با احتیاط و زیر نظر پزشک مصرف نمایند .

روش تهیه :

برای تهیه دمنوش زنجبیل برای سردرد کافیست ریشه زنجبیل را به مدت 15 دقیق در آبجوش قرار دهید سپس ریشه را خارج کرده و به دمنوشمان یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی اضافه مینماییم و سپس میل مینمایید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات خواندنی

Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.
× سوالی دارید ؟!