تاثیر دارچین برای کم کاری تیروئید

تاثیر دارچین برای کم کاری تیروئید

فهرست مطالب

در این مقاله سعی داریم تا تاثیر دارچین برای کم کاری تیروئید را مورد بررسی قرار دهیم .دارچین یکی از قاتلان کم کاری تیروئید به شمار میرود . این ماده با افزایش تحریک غذه ی تیروئید باعث افزایش کار آن شده و در نتیجه سوخت و ساز بدن بالا تر میرود .

طریقه مصرف دارچین برای کم کاری تیروئید

دارچین به دو شکل چوب و پودر در بازار موجود است بهتر است که از چوب دارچین استفاده شود ولی اگر تمایل به استفاده از پودر آن را دایرید بهتر است خودتان چوب دارچین را تهیه و آن را آسیاب نمایید تا از کیفیت آن خاطر جمع باشید .
از طرفی برای مصرف آن میتوانید چوب این ماده را همراه با چای یا دمنوش داخل غوری بگذارید تا با چای دم بکشد و مصرف نمایید همچنین در طبخ غذاهایتان میتوانید از این ماده ی گران بها جهت درمان کم کاری تیروئید استفاده نمایید .
این ماده شفا بخش به طرق مختلفی مصرف میگردد روش دیگر استفاده از دارچین به صورت استفاده در معجون های ویتامینه میباشد که باعث بالانس و تعادل گرمی و سردی آن میشود .

نکته : باید توجه داشته باشید که مصرف بیش از حد هر ماده ای در بدن میتواند مشکلاتی ایجاد نماید دارچین نیز از این مسئله مستسنا نیست

 

میزان مصرف دارچین برای کم کاری تیروئید

بهترین میزان برای مصرف دارچین برای درمان کم کاری تیروئید مصرف دمنوش دارچین ناشتا یا همراه با صبحانه است . گفتنیست که مصرف ناشتا دارچین باعث درمان کبد چرب نیز میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات خواندنی

Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.
× سوالی دارید ؟!